maanantai 29. lokakuuta 2012

Weeknd

Perjantaina menin vr:lle odottelemaan että mun rukkilainen tulee junalla Seinäjoelle. Ei ollut nähty yli kolmeen viikkoon joten oli tosi ihanaa nähdä omaa pupsia pitkästä aikaa <3 Kävästiin meillä nopeasti, ja siitä jatkettiin Bio Marilyniin kattomaan uusi Bondi, Skyfall. Se oli ensimmäistä päivää Seinäjoella, ja väkeä oli paljon! Mukana oli myös Taavin pikkuveli ja sen tyttöystävä Ansku, joka on myös mun hyvä kaveri. Nooh, hukattiin toisemme siinä väen paljoudessa, ja jouduttiin super huonoille paikoille eturiviin :D Mutta äkkiä siihen toisaalta tottuikin. Leffan jälkeen Taavi haki pizzan ja jatkettiin matkaa Ahopeltoon, ja mentiin jo melko nopsaa nukkumaan kun kello oli niin paljon ja Taavi raasu niin uuvuksissa.

Jäässä vr:llä !
Minun soturi <3
Kuva googlesta 

Lauantaina nukuttiin tietty pitkään ja syötiin muhkea aamiainen. Päivä meni lorvien ja rentoutuen, illalla alettiin Anskun kanssa jo kaivata menoa ja meininkiä. No, saatiin tieto että Tuukan kaverilla oli porukkaa, joten päätettiin lähteä sinne. Mä ja Ansku odoteltiin jonkinmoisia partyjä, mutta sielä istuikin vain poikasakki energiajuomat kädessä katsomassa leffaa :D Noh, pidettiin ihan omaa kivaa Anskun kanssa alakerrassa! :D Kun päästiin takaisin Ahopeltoon, Tuukka ja Miila oli järjestänyt Anskulle söpön synttäriyllärin ja minä ja Taavi paineltiin nukkumaan :)


bleiseri/Kirppis  toppi/H&M  hame/Bershka  korvikset/Ginatricot
Ansku <3


Sunnuntaina taas rentoutumista ja hyvästelyjä pupulle, joka lähti takaisin RUK:iin. Onneksi nähdään jo torstaina <3 Jäin silti vielä Ahopeltoon illaksi, ja vasta vähän ennen vaaleja suuntasin kotiin. Seurasin tietty vaalit alusta loppuun ja maanantai aamuna järkyttävä väsymys! Olin aika tyytyväinen kunnallisvaalien tulokseen :) Seurasitteko te vaaleja ja mitä mieltä olette tuloksista?

Tuunailin mun kännyä <3 (toi on siis kahen eri kuoren välissä :D)

Huusin nämä kengät Jennin blogikirppikseltä, ja oli aika naiivi olo kun tuntui kuin julkkikselle juttelis kun Jenni laittoi mulle noista sähköpostia :D
Huomenna starttais koeviikko pitkällä ruotsilla, enkä oo viellä edes kerinny jaksanu aloittaa...






Kisses, Silja

16 kommenttia:

  1. haha ootte taavin kans samaa kuosia: D ootko muuten seinäjoen lukiossa? en oo koskaan nähny sua tääl : o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi se oli mun ideana! ;) Ja jep olen, mä oon välkillä ab-aulas tyttöporukas :)

      Poista
  2. Eikö poikaystäväs tosiaan riisu armeijavaatteita edes lomilla?! jos elokuviinkin ja syömään pitää mennä armeijavaatteissa, vai oliko vaan sen takia että olisitte "samiksia"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai :DD Meillä oli tossa vaan hirvee kiire, eikä se kerinny vaihtaa :)

      Poista
  3. koska tulee taas videopostaus?????????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon päättäny tehä uuden, kun sitä on niin pyydelty, mutta ajankohtaa en oo ihan vielä päättäny :) Sitten kun siltä tuntuu!

      Poista
  4. onko sulla jo vanhojen pari ja mekko ensvuodelle?? kuka ja millanen jos on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vielä kumpaakaan :) Siihen on niin pitkä aika vielä, että alan ettiä vasta ens vuonna :D

      Poista
  5. Hei saaks kysyy, että millä oot tehny ton tekstin tohon bannerii? :O näyttää tosi hienolta!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tietty saa kysyä :) Fontin löysin tälläseltä sivustolta: http://www.fontspace.com/category/swashes?p=6 ja sitten muokkailin gimp 2 kuvanmuokkausohjelmalla :)

      Poista
    2. Okei kiitos paljon! :)

      Poista
  6. Miten tarkalleen ottaen olit tyytyväinen kunnallisvaalien lopputulokseen? Mitä siis varsinaisesti tarkotat tolla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokoomus oli suurin puolue, keskusta sai eniten valtuutettuja, persujen kannatus nousi (mun 3 suosimaa puoluetta, tässä järjestyksessä)

      SDP:n kannatus laski eniten, eikä vasemmisto tai vihreät tehneet kasvua (mun 3 inhoamaa puoluetta, tässä järjestyksessä)

      Poista