keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Maastonvihreetä ja tuliaisia

Alkuun asua muutaman päivän takaa

Elikkäs mun asut on taas tässäkin postauksessa melko maastonvihree painotteisia :D Jos joku ihmettelee, et miksi mulla on sama paita melkein heti uudestaan päällä, niin se johtuu siitä, että meidän koulussa juhlittiin tänään halloweenia! Mä en halunnu laittaa mitään kunnon 'asua' joten päätin olla tommonen sotilas tyyppinen typy, ja sonnustauduin camoon. Mitä mieltä ootte, hyvä vai huono asu? :)




Äiti tuli viime yönä Münchenistä ja toi mulle pikkuiset tuliaiset. Herkullisia macaron leivoksia, jotka on mun ihan lemppareita ja luottopuuterin joka on alkanut taas loppumaan; Qliniquen almost powder!



Tänään mulla oli myös kynsihuolto ja päädyin ottamaan pitkästä aikaa tämmöset lyhyet ja tavalliset. Tää on vaihtelua mulle! :D







Kisses, Silja



12 kommenttia:

  1. Mun blogissa on sulle haaste! :)
    http://alexandra-resistances.blogspot.fi/2012/10/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikuttaa kiinnostavalta, kiitti Julia! :) Tutustun tarkemmin huomenna kun nyt oon vaan äkkiä kännykällä ;)

      Poista
  2. mun mielestä asu on hyvä;)Muistaakseni sulla oli yläasteella pukeutumispäivänä kans tollanen tyyli?:)
    ihanat kynnet♥:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos ;) Jep olin sillonkin sotilas, mulla oli vain siihen oikein tarkotettu asu :) kiitoksiaa <3

      Poista
  3. Kuinkas sulta on noita kynsiä noin irronnu ? O.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo heh löin niitä vähän joka paikkaan :DD

      Poista
  4. Tuo ekan kuvan paita on toosi hieno, mistä se on? Ja pakko myös kysyä, että onko sulla pidennykset? kun muistelin tossa etteihän sulla noin pitkät hiukset oo ;D Sulla on Silja aivan ihana blogi oon seurannu tätä alusta asti ja satun sut tietämäänki ku samaa yläastetta käytiin! :) niin oot vaan aivan ihana persoona ja oon harmitellu, kun tajusin sen vasta nyt... kai sitä vaan ajattelee ensin ihmisestä juorujen perusteella, että millanen hän on! :( Oot niin ilonen, energinen omaitses ja sulla on niin positiivinen elämänasenne, että eihän sua voi muutakun ihailla jatka samaan malliin ja sun blogi on ehdottomasti mun lempi blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on semmosesta melko pienestä outelt -liikeestä portugalista :) Juu, mulla on ollu pidennykset jo pari vuotta, jos jaksat vähän selailla niin niistä löytyy esittelykin ;) Olen myös lupautunut tekemään uuden hiuspostauksen! Mutta aivan ääälyttömän ihana kommentti! Niin ja eihän se vieläkään myöhäistä ole tutustua ;) Voit laittaa vaikka facebookissa viestiä jos siltä tuntuu! Mutta oon joo törmänny tohon niin usein että ihmiset tulee sanomaan tutustumisen jälkeen "sä oot oikeesti niin mukava ihminen, en ois uskonu kun oon kuullu susta niin paljon kaikkia juoruja' :D Ei oo kivaa, mutta minkäs teet ja tohon kaikkeen oon tottunu jo niin kauan sitten.. Mutta kiitti vielä paljon ihanasta kommentista <3

      Poista
    2. Joo ei mitää! <3 ehkä kerään rohkeutta ja otan suhun yhteyttä :) ja kyllä oon nii monesti sanonu niille jotka susta puhuvat nii takasi ja sanon jatkossakin mielellään :) oot vaan aivan huippu!

      Poista