maanantai 8. lokakuuta 2012

It all started with 3 words that saved my life

Voou mun blogissa on nyt vierailtu yli 100 000 kertaa! Suuri kiitos teille kaikille ihanille sielä ruudun toisella puolella, tää on mulle iso juttu <3

Viime viikonloppua. Perjantaina heti koulun jälkeen menin Seinäjoen Käsityömessuille auttamaan Nellyn kanssa sen mummoa käsinukkepehmolelujen myynnissä. Auteltiin myös Nellyn mummon siskoa, ja kierreltiin aikamme kuluksi. Siinä kuuden maissa lähdin Ahopeltoon moikkaamaan jo torstaina armeijasta tullutta kultsia <3 Alkuilta meni nopsaan ja joskus kello 11 Taavi lähti heittämään mua Lapualle mun kaverille. Oli hauskaa nähä pitkästä aikaa Lapuan kavereita ja meillä oli oikein mukava yö :D Taavi tuli hakemaan kolmen maissa ja takaisin Seinäjoelle päästyämme mentiin heti nukkumaan.

Lauantaina kun pääsin ylös siinä yhden maissa aloin valmistautua, että kerkeäisin taas myymään messuille. Tällä kertaa kiertelin enemmän ja mukaan tarttuikin monenmoista. Toki kerkesin myös auttelemaan ja lähdin lopuksi viideltä. Illalla katsottiin Taavin kanssa ihana lastenelokuva Lorax, joka oli ihan huippu! :D Suosittelen lämpimästi.

Sunnuntai meni taas omaan leppoiseen tapaansa, pitkällä aamiaisella ja rauhallisella laittautumisella. Silti menin vielä myyntiavuksi, ja pidin oikein työtäytteisen päivän, enkä kierrellyt ollenkaan. Sain ihanasti palkkaakin vielä 40 euroa, vaikka menin vain omasta halustani auttelemaan, enkä olisi edes rahaa kaivannut! :) Neljältä Taavi tuli hakemaan, että kerkeäisin olla sen kanssa vielä hetken ennen armeijaan lähtöä. Meille tulee muuten ylihuomenna tasan 2 vuotta täyteen! Hassua, miten aika kiitää :D

Sattuiko muuten kukaan teistä lukijoista bongaamaan mua messuilta? :)







Jullini mun <3

Paketti 20e ja hunaja 4e
korvikset 5e, kaulakoru 13e, käsikoru 5e
Tää koko setti 35e!!!

Ihanat lampaankarvasta tehdyt korvaläpät 30e






Kisses, Silja

10 kommenttia:

  1. olis kivempi jos kirjoittaisit otsikot aiheen mukaan, eikä tommosia turhia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos saan koko tekstin mahtumaan saman otsikon alle niin silloin monesti teenkin niin, mutta tässä ei olisi oikein saanut mitään hyvää otsikkoa joka yhdistäisi nyo, patisi joku 'viikonloppu' :D

      Poista
  2. ihanat nuo korvaläpät ! :) mä haluun kanssa jotkut tuollaiset talveksi <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea etsintöihin! :D Oon ihan hulluna ettiny korvaläppiä tänä syksynä, muttei missään! Toivottavasti asustelet isommassa kaupungissa jossa on enemmän valikoimaa ;)

      Poista
  3. Mä näin sut tuolla myymässä ja näytin varmaan typerältä ku mietin eka pitkään että miks näytit niin tutulta :D sitte välähti että niiiiin sä oot se blogityttö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D! Ja en usko että olet tyhmältä näyttänyt, kun kuiteskin kaikki niitä kojuja tollotteli ;)

      Poista
  4. hei tekisitko susta ja taavista postauksen:-) esim. sellasen missä olis vaikka teistä kuvia jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voisin tehdäkin nyt 2 vuoden kunniaksi :)!

      Poista
  5. Löysin sun blogin vasta hiljattain kavereiden kautta ja nyt kun oon tuolla lukiolla ollut ja sua nähnyt niin täytyy sanoo että vaikutat tosi mukavalta ja aidolta ihmiseltä! Blogis nousi yhdeks mun lemppariblogeista välittömästi, plussaa tuo kaikenlisäksi sun kauneus, ihanat postaukset, tyyli ja tykkään tosi paljon että uskallat olla oma itses. Ymmärrän sua tosi hyvin noissa jutuissa, kun luin vanhempia postauksias ja niiden ilkeitä kommentteja kun oot ns. 'kermaperse' ja saat kaiken mitä haluat, ihmiset puhuu tollasia vaan koska on kateellisia. Mun mielestä se on ok, jos saa aikalailla mitä haluaa, jos vaan on ansainnu ne. Niinku säkin esim, loistavalla koulumenestykselläs! Ja kun ei anna vaan sen nousta päähän että saa kaikenlaista aina silloin tällöin eikä leijju sillä. Sä et onneks niin teekkään! Ihailen sua suuresti kun saat pidettyäs elämäs hyvin tasapainossa, koulu menee hyvin, näytät aina hyvältä, sulla on kaiken lukeman mukaan hyvät välit vanhempiisi ja kavereihin ja lisäksi poikaystävä! Tsemppiä vaan jatkossakin, vaikutat todellakin tutustumisen arvoiselta ihmiseltä!:)

    VastaaPoista
  6. Voi apua miten ihana kommentti! <3 Tällasistä kehuista menee aivan hämilleen :-) Mutta superybermega kiitokset sulle! Sunkin blogi näyttää olevan hyvällä alulla, jaksa jatkaa sitä vaan rohkeesti ;) Mutta juu tuohon mä pyrinkin, etten ikinä olis ylimielinen tai sellanen itseäni muiden yläpuolelle asettava, koska semmoset ihmiset ärsyttää mua tosi paljon! :D Mutta kiitos vielä ja mukavaa syksyä sulle, ja ps. saa tulla koulussakin juttelemaan;)

    VastaaPoista