torstai 20. syyskuuta 2012

Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä.

Huhhuh, nyt on koeviikko takana ja tänään alkoi uusi jakso! Tuloksia odotellessa :)

Suurin osa viime päivistä on mennyt lukiessa, mutta eilen lähettiin Empun kanssa vähän kiertelemään kaupoissa ja kahvittelemaan :) Mä kävin myös pienellä valokuvailu kierroksella tässä Upan lähimaastossa :D Eipä mulla muuta, kuvat puhukoot puolestaan!




















Aussie 13,95e
H&M 39,95e
Stocker 24,95e
Uudet kuoret ja näytönsuoja kännykkään!
Tältä näyttäis mun 2. jakso :)






Kisses, Silja

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi. :D
    Joudukko olemaan joka päivä koulus 8-15 ja onko sun jaksot täynnä? Vai onko sulla paljon hyppytunteja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :)) Mulla on tässä jaksossa joka päivä 8-15, paitsi perjantai, jolloin kaikilla loppuu 14.45 :) Mulla on neljänä päivänä hypäri ja mulla on kursseja tässä jaksossa viisi, kun kuusi on se 'täynnä' :)

      Poista