sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Miilan yllätyssynttärit

Elikkäs järjestettiin perjantaina Anniinan kanssa Taavin pikkusiskolle, Miilalle, yllätyssynttärit. Eli siis isoveljien tyttöystävien järjestämä ilta :) Aluksi hurautettiin Ahopeltojen pihaan, ja käskettiin Miilan pakata nopsasti vähän tavaroita mukaan ja vetäistä takin niskaan ja hypätä kyytiin. Miila oli ihan pihalla, eikä tajunnut yhtään että mistä on kyse :D Ajeltiin sitten Rytmikorjaamolla sijaitsevaan kauneushoitola Beauty Avenueen ja meillä oli sielä aivan ihanat jalkahoidot. Suosittelen lämpimästi, hoito oli hyvä ja maksoi vain 35e henkeä kohti! Kauniilla jaloilla suunnattiin seuraavaksi Amarilloon herkuttelemaan ja minä söin täytetyn tortillan ja tytöt söivät burgerit. Aika kului nopsasti jutellen ja herkutellen. Ruuan päätteksi käväistiin Filmtownissa vuokraamassa 2 leffaa: Mirror, mirror ja Dark shadows. Oltiin varauduttu hirmuisella kasalla herkkuja, mutta kaikki oltiin Amarillon jäljiltä niin täynnä, että lähinnä vähän naposteltiin. Minä tietty nukahdin jo kello 11 sohvalle, josta heräsin puoli 4 aamuyöllä :D




Perjantai-illan look
Miila & Anniina
Mun pohkeet näyttää hassuille :D
Synttärisankari
Amarillo


Aamulla jatkettiin herkuttelua ja katsottiin toinen leffa. Sitten tytöt lähti, ja Taavi tuli meille. Meiltä jatkettiin Ahopeltoon, missä oli Miilan perheenkeskeiset synttärit. Tarjolla oli hedelmäsalaattia, vohveleita erilaisilla lisukkeilla, täytekakkua ja muuta hyvää. Ruuan jälkeen ajeltiin Tuukan, Anniinan, Taavin ja Horen kanssa, ja Taavi heitti meidät vielä Ellalla käymään :)

Tänään olen vain rentoutunut, lukenut kirjaa ja syönyt :D Huippu viikonloppu siis takana!







Lauantai-illan look







Kisses, Silja



9 kommenttia:

  1. ihana tuo sun lauantai illan paita ! :) mistä ostit ? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jim&Jill, ja löytyy myös Stockerin liikkeistä :)!

      Poista
  2. voitko antaa jotain liikuntavinkkejä kun pysyt itse noin hyvässä kunnossa :)? oletko muuten hyvissä väleissä vanhempiisi/ poikatstäväsi vanhempiin?:) ja miksi muuten lopetit tankotanssin ja oliko se tehokasta ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun tapa pysyä kunnossa on syödä terveellistä ruokaa arkena, ja herkutella viikonloppusin :) Mutta mun liikkuminen on ollut aika vähäistä viime aikoina (olin koko kesän tekemättä kertaakaan minkäänlaista urheilua) ja nyt olen aloittanut LadyLinellä :) Mun neuvo on käydä aerobisilla tunneilla pari kertaa viikossa, siihen sekaan joskus puntti, terveellistä ruokaa arkisin ja herkuttelut vain viikonloppuisin :) Olen tosi hyvissä valeissä omieni ja Taavin vanhempien kanssa ja tankotanssin lopetin kivun vuoksi :D Oli tosi tehokasta, mutta iho lähti kokonaan pois esim. nivusista :DD

      Poista
  3. pakko sanoo et sulle ei todellakaa sovi keskijakaus, saa sun kasvot näyttämään iha järkyttävän pyöreiltä ja turvonneilta !! sun fbs näkyy kuvia mis sul on sivujakaus ja vähä semmoset revitymmän näköset hiukset mitkä sopii sulle niinku much better !! mut jos tykkäät tollasesta "söin tuossa vähän pullaa" - tyylisestä naamasta nii mikäs siinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se saattaa johtua siitä, että mun kasvojen malli oikeasti on tommonen 'söin vähän pullaa' :D Ei auta vaikka jakaus ois mikä :) Ja en kyllä keksi että mitä kuvia tarkoitat muuuutta kuvatkin vääristää :D Ja kun näköjään tunnet mut, ni ois ihan jees jos olisit ilmottanu kuka oot :-)

      Poista
    2. allright, ja en tunne, satuin bongaamaan vaan facesta ! (:

      Poista