tiistai 5. kesäkuuta 2012

Taavin yo-juhlat

Näin alkuun kiitän teitä kaikkia mun virallisia lukijoita ja teitä, jotka ette ole liittyneet lukijoiksi mutta tykkäätte lueskella mun blogia, sillä mun blogilla on jo 40 000 kävijää! Eli iso kiitos teille :)

Mutta nyt lauantaihin. Mulla olis ollu vielä koulua, tai ei sitä oikeastaan kouluksi voi laskea, kun on vain kirkko ja todistusten jako. Mä kuitenkin tulin jo perjantaina Taaville ja skippasin viimeisen päivän, koska muuten en olisi kerennyt näkemään Taavin lakitusta.

No, lauantai aamu meni hyvin sujuvasti (oltiin tehty jopa suihkuvuorot). Laitoin itseni valmiiksi kaikessa rauhassa, meikkailin Miilaa ja Maarittia ja tarkistin, että Taavi on kaikin puolin moitteeton :D Lopuksi vielä ennen Seinäjoki Areenalle lähtöä, jossa lakitus siis tapahtui, siivoiltiin viimeiset pikku sotkut pois. Oltiin Areenalla noin 9.30, koska tilaisuus alkoi 10.00 ja haluttiin hyvät paikat. Tilaisuus alkoi siitä, että kaikki tulevat ylioppilaat kävelivät paikalle. Sitten laulettiin suvivirsi, katseltiin ja kuunneltiin lauluesityksiä, puheita, runoja ja viimein lakkien jako yksitellen. Lopuksi oli vielä kaksi yhteislaulua.

Taavin juhlat alkoivat vasta kello 15, mutta lähimmät sukulaiset yms. tulivat jo suoraan Areenalta. Meille oli ruoka, ja Taavin isä piti ihan pienimuotoisen puheen. Minä, äiti ja iskä annettiin Taaville lahjaksi 200 euroa ja mä tein hienon kortin. Taavin juhlissa oli käytössä Marian Tallin catering -palvelu, joka oli myös minun rippijuhlissani. He järjestivät tarjoilun, tiskasivat, jakoivat alkumaljat ja niin edelleen. Mun tehtävä oli ottaa kuvia koko juhlan ajan. Kuvaaminen koitukin sitten melko kohtalokkaaksi; olin ottamassa kuvaa ihmisistä ottamassa ruokaa, kun yhtäkkiä hiukseni syttyivät sivusta tuleen! Olin jotenkin kallistanut päätäni, ja ne olivat osuneet kynttilään. Siinä sitten ihan paniikissa taputtelin sen tulen sammuksiin ja juoksin vessaan. Harjasin hiuksia, ja niistä tippui hiustukkoja ja ne haisivat palaneelle (kuten koko muukin talo). En sitten loppujen lopuksi tiedä, lähtivätkö hiukset omistani vai pidennyksistä vai molemmista, mutta kummissakaan ei mitään koloa ainakaan näy. Onneksi. No, juhlat jatkuivat ja ihmisiä alkoi pian jo tulemaan. Yritin parhaani mukaan räpsiä kaikista kuvia ja toivottaa heitä tervetulleiksi, sekä keritä seurustelemaan kaikkien kanssa edes hetken. Noin puolivälissä juhlia kumpaankin jalkaani tuli hirveän kipeät rakot, rakkolaastareista huolimatta, ja jouduin olemaan loppujuhlat paljain jaloin. Noin kahdeksan maissa Taavi meni jo suihkuun ja alkoi valmistautua baariin lähtöön. Juuri kun Taavi sitten tuli suihkusta vain pyyhe päällään ja breezeri kädessä, Taavin ryhmänohjaaja, Johanna Vahala, tuli vierailemaan :D Siinä kyllä naurua piisasi. Jo pian tämän jälkeen Taavi lähti bilettämään ja minäkin lähdin Lapualle vaihtamaan vaatteet. Ja heti sen tehtyäni suuntasin jo taas takaisin Seinäjoelle. Peruskoulun päättärini vietin sitten Juulin ja Iidan kanssa. Pihalla oli melkoisen huono keli, joten mulle tuli kurkkukin vielä tosi kipeäksi. Lauantaista asti olen sitten ollut täällä, nauttien lomasta.



Taavi hakemassa lakkia



Mun kortti Taaville, suurin osa varmaan ymmärtää ;) 




Miila ja Ansku :) 


Taavin pikkusisko, tyttöystävä, äiti ja veljen tyttöystävä

Mira :)

Taavin serkku Jonne + Taavi ite :DD

<3



Yhdessä kohtaa nukahdettiin Taavin kanssa vahingossa :D



Onnea teille muillekin ylioppilaille!



Kisses, Silja

22 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja ihana toi sun mekkos! tuliko sulle muute hyvä päättötoikkari? mikä oli k.a? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirmuisen paljon! :) Ja todellakin tuli! En ole itse vielä nähnyt sitä, mutta äiti soitti ja se meni niin että 10 kpl kymppejä lukuaineissa, kaksi ysiä lukuaineissa, kaikki taideaineet (liikka,musa,kuvis,teatteri yms) olivat ysejä ja sitten matikan lisäkurssi jossa käytiin jo lukion asioita, nii siitä tuli sitten kasi. Mutta kirjottelen siitä vielä kun saan kuvaa :)

      Poista
  2. Sulla on älyttömän kaunis vartalo! Et ole liaan laiha vaan muodokas ja se on hyvä piirre nykypäivän tytöissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuinka ihana kommentti! :) Kiitos paljon! Itekkään en haluais olla mikään littana ja muodoton, vaan ennemmin semmonen kivan naisellinen vartalo, tai se on hyvä juttu niin kauan kun ei ole ylipainoinen tai näytä tukevalta :D

      Poista
  3. näyttääkö se vaan vai onko toi mekko ihan jumalattoman liian iso tissien kohasta :::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaan näyttää :D Se ei ollu silleen liian iso mulle, mutta toi yläosa on semmonen iso, hitto kuulosti tyhmälle, mutta tajusiks ? :D

      Poista
    2. Onhan se vähä vaikee oikeenkokosta mekkoa valita ku bombshelleja käyttää

      Poista
    3. Oikeesti mitä helvettiä te kaikki keksitte?? :D Mä oon käyttäny elämässäni tasan _kerran_ bombshelleja, pukeutumispäivänä asun osana, ja se jääköön ainoaksi kerraksi...

      Poista
  4. eikö toi mekko vähä varasta huomion ku et edes itse päässyt vielä ylioppilaaksi tai muuta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tietenkään, kun kaikki vieraat tiesi että ne on tulossa _Taavin_ juhliin, joten ei :) Monet kyllä mekkoani ihailivat, mutta Taavi oli tietty juhlien keskipiste.

      Poista
  5. No ei se mun mielestä kyllä mitään varastanu ::DDDDD

    VastaaPoista
  6. hei!:) kun tilasit promgirl:istä tuon mekon niin millä/miten sinä maksoit sen? :o kysyn koska yritin itse tilata sieltä juuri mekkoa mutta se ei hyväksy mun maksua ja sanoo vaan "error" ;oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :o No äitin luotto/pankkikortti se oli :) Sen verran sua varotan, että mulle tuli 150 euron tullimaksut, että ota huomioon se tilatessasi ;) Ja voit myös yrittää ottaa yhteyttä promgirlin asiakaspalveluun!

      Poista
  7. voisiks suomentaa ton kortin ? tai ite en ainakaan ymmärrä ku tos on noiden pelien nimii XD? oon ehkä täys uuno.... mut muuten tosi ihana kortti ja ootpa ollu nättinä juhlimassa !=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Tossa lukee suurin piirtein näin: On sinun velvollisuuden kutsusi olla minun rakastava poikaystävä nyt ja aina. Meidän rakkaudemme polun rajamaat ovat tuntemattomat, mutta koska meidän parisuhteemme on (ultimate sanaa on vaikea suomentaa) liitto, tiedän, että seisomme yhdessä, vaikka mitä tapahtuisi. Sädekehä pääni päällä lupaan sinulle, että sinulla tulee aina olemaan portti sydämeeni ja toivon ettet ikinä riko sitä. Mutta sinun täytyy muistaa, että rakkaus on taistelutanner ja toivon ettei meidän suhteemme tule koskaan olemaan loppuunpalanut paratiisi. Vaikka et osakaan skeitata, etkä ole pelaaja NHL:ssä, se ei haittaa minua, sillä et ole pahamainen tai huonoa seuraa minulle. Ja tiedän, että vaikka maailma olisi sodassa pitäisit minut turvassa. Minä yhä toivon, että se olen minä, kuka on sinun viimeinen fantasiasi. Yksin sinä olet vain 'ahmatti' ja minä olen 'huippu viisas' mutta yhdessä voimme olla mitä tahansa! Jopa minininjoja (:D) Mutta loppujen lopuksi me olemme vain kaksi rakastavaista tällä pienellä suurella planeetalla.

      Poista
  8. Wau, toi sun mekko on ehkä ihanin mitä oon ikinä nähny! Aivan iiiihana ja just täydellisen värinenki :DD

    http://dreamoffi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Joku sano mulle, että toi sun mekko oli ihan hirvee, mut toihan on ihan sika upee! Okei oli pakko tulla sanomaan, kun en kykenen muistamaan että kuka niin sano ja sit olin vaan sillee okei cool. Mutta pointti oli se, että toi on ihan superhieno ::))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, jokasella on oma mielipide ;--) Mutta kiitos sulle tosi paljon! :)

      Poista
  10. paljonko toi sun mekkosi maksoi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekko maksoi 306e + 20e postimaksut + 150e tullimaksut, eli yhteensä sille tuli hintaa 476 euroa :D

      Poista