maanantai 25. kesäkuuta 2012

Juhannus

Mun juhannus meni Taavin mökillä Lehtimäellä. Lähdettiin torstaina matkaan Taavin serkun, Jonnen, kyydissä ja matka meni aivan mukavasti. Kun päästiin sinne etsittiin kaikille sopivat nukkumapaikat ja järjesteltiin tavarat. Meitä yöpy sielä yhteensä 18 ihmistä, että se ei ollu mikään pikku juttu :D Kun saatiin kaikille nukkumapaikat, alettiin lämmitellä saunaa ja grillailla. Meillä oli tosi mukavaa ja naurua piisasi. Minä, Taavi, Tuukka ja Jonne nukuttiin 'pömpelissä' joka on vissiinkin joku vanha junanvaunu, ja sielä oli melko ahdasta :D

Perjantaina lähdettiin Tuukan kanssa veneellä kalastelemaan ja kumpikin sai hauen! Mun oma oli tosin aika pikkuinen :-) Samalla reissulla nähtiin joutsenpesue; äitijoutsen, isäjoutsen ja 6 pientä poikasta. Soudettiin täysillä niiden lähelle, että mä saisin napattua niistä edes pari kuvaa :D Illalla taas saunottiin ja grillattiin ja pidettiin hauskaa! 

Lauantaina Jonne ja Taavi lähti, kun niillä oli kummalakin sunntuntaiaamuna töitä. Harmi niiden kannalta, sillä lauantaina meillä oli kaikista hauskinta :D Illalla taas grillattiin ja saunottiin, sekä katottiin futista, mutta jutut jatku aamuyöhön ja kaikilla oli aivan hulvattoman hauskaa! 

Sunnuntaina heräilin vasta kolmen maissa ja kaikki muut olivat jo pakkaamassa. Söin pikaisen aamiaisen ja aloin itsekkin laitella kamoja kasaan. Paluumatkalla kävästiin Taavin mummolassa teellä. Loppuiltana en jaksanu tehdä mitään kummempaa, otin vaan rennosti!  

Tänään ajeleskelin Lapualle, koska luulin, että mulla on kampaaja. No, se onkin vasta ensi maanantaina, mutta oonpas nyt taas pitkästä aikaa täälläkin! Kun tulin kotiin löysin pöydältä mun ja Taavin tuliaiset, äiti ja iskä kun olivat juhannuksen Sveitsissä. Mä sain ihanan GUESS:in paidan ja mun kännyyn kuoret ja Taavi sai Lacosten paidan! Ihanat vanhemmat mulla :) <3 Tänään olis suunnitelmissa viettää aikaa ainakin Julian ja Hennan kanssa, katsotaas mitä muuta keksin pitkästä aikaa täällä Lapualla!

Nää kaikki kuvat on otettu taas mun kännykällä kun jäi muistikortti kotiin :D

















Pelailtiin Aliasta kello 4 aamulla :DD










Kisses, Silja




10 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on ihan tositositosi kiva! Tätä on hirveen mukava lueskella ja muutenkin sulla tuntuu olevan koko ajan tekemistä. Rakastuin tähän blogiin ihan hirmusesti 8) ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooi ku ihana kommentti! :) Paljon kiitoksia <3

      Poista
  2. Aww.. Sinun elämä on täydellistä: on rakastava poikaystävä, tuleva koulutuspaikka, hyvät numerot todistuksessa eli osaat ja muistat asioita, sallivat vanhemmat(antavat juoda alkoholia, olla missä lystää yms.)rahaa, vaatteita siis kaikkea mahdollista mitä mieleen tulee!:)
    Sääliksi vaan käy niitä paskanpuhujia, joita on varmastikkin kuin sateella etanointa, mutta he ovat vaan kateellisia. Kyllähän minäkin kateellinen olen, mutta kuitenkin iloinen puolestasi ((:
    Vaikutat tosi mukavalta ja rennolta ihmiseltä, ainakin kirjoitus tyylistä päätellen :D Jotenka hyvää jatkoa ja jaksamista lukiossa! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On aina niin mukavaa saada tälläisiä kommentteja! :) Kiitos kovasti! Mutta ei minunkaan elämä aina ihan täydellistä ole, mutta olen kyllä itsekin onnellinen siitä, että elämässä on lähestulkoon kaikki hyvin :) Hyvää jatkoa sinullekkin!

      Poista
  3. Mua alko yhtäkkiä kiinnostamaan et ootko ikinä värjänny sun hiuksia vai onko toi sun luonnollinen väri? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin alunperin ihan vitiblondi :D Hiukset olivat melkein valkoiset! Sitten 6-vuotiaana värjäsin punaisiksi, ja punaisina pysyivät aika kauan, oli raitoja ja permanenttia ja eri sävyä, mutta silti punainen. Sitten lähdin muuttamaan ruskeaksi ja kokeilin erilaisia shokkiväri -raitoja, sitten halusin takaisin blondiksi ja aloin vaalentamaan. Iän myötä tukka on tummentunut niin että se on maantien harmaa/ruskehtava joten blondaus kuivatti kovasti tukkaa mutta olin blondi taas pari vuotta. Sitten seiska ja kasi -luokan välisenä kesänä värjäsin taas tummaksi jossa oli vaaleita raitoja ja jossain kohtaa kokonaan tummaksi. En ole ikinä itse yrittänyt värjäillä, vaan aina kampaajalla ja nykyään käyn n. 5-6 viikon välein värjäämässä juurikasvun pois ja sävyttämässä värin tummemmaksi :)

      Poista
  4. Postauksiahan voi toki tehdä enemmän kuin 1 viikossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa oot kyllä niin oikeessa... Mun elämässä ei vaan aina tapahdu niin paljoa, että saisin monta postausta per viikko. Etenkin nyt kesällä aika on mennyt enimmäkseen lomailuun, enkä ole tehnyt niin kummemmin mitään :D Mutta yritän tehdä postauksen niin usein kuin pystyn :)

      Poista
  5. Onko toi jotain fondueta tossa yhessä rasiassa ? ja mistä niitä saa ostettua näyttää hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ostin ton Lapuan K-marketista :)

      Poista