perjantai 8. kesäkuuta 2012

How do you want to be remembered, for your actions or your words?

Ah, mä niin rakastan tätä lomaa, kun saa vaan olla tekemättä melkein mitään ja ottaa rennosti ilman minkään laista stressiä! Tää juhlien jälkeinen aika onkin mennyt kultsin luona rentoutuen, herkutellen ja leffojen parissa; niin ihanan 'ei mitään'. Keskiviikkona sitten ryhdistäydyin ja autoin mun hyvää ystävää, Nellyä, sen muuttourakassa. Meidän piti kantaa sen tavarat kolmannesta kerroksesta mautoon, ajaa uudelle kämpälle ja kantaa ne tavarat taas kolmanteen kerrokseen, kun kummassakaan kerrostalossa ei hissiä ollut. Jouduttiin jopa pyytämään apua ohikulkijalta, kun ei millään enää jaksettu kantaa mikroa ylös :D No, kun oltiin saatu kaikki tavarat uuteen kämppään alkoi siivous. Tietenkään imuri ei toiminut, ja meillä ei ollut moppia, joten jouduttiin siivoamaan koko kämppä tiskiräteillä. Voin kertoa, että oli yksi ällöttävimpiä juttuja ikinä, se edellinen asukas ei ollut siivonnut sielä yhtään, ja yhdellä pyyhkäisyllä rättiin tarttui tukko hiuksia, ruokaa ja vaikka mitä saastaa.. Mutta kämppä saatiin siedettävän siistiksi ja siinä kohtaa lähdin takasin Taaville. Torstaina käytiin paapalla ja sain siltä 260 euroa todistuksesta, ja etukäteisen synttärilahjan. Ihana paappa :). Siitä jatkettiin matkaa tänne lapualle, en ookkaan nyt ollu kotona viikkoon :D Näin ensimmäisen kerran itse ton mun todistuksen, ja oon kyllä niin tosi ylpee ittestäni, kun oon jaksanu panostaa! :) Samalla iskä tuli kotiin ja toi mun uuden kännykän, Samsung galaxy s3:sen! Oon niin onnessani tosta kännykästä, ja tuun pitämään siitä huippu hyvää huolta! Mulla oli viimeks joskus kolmannella luokalla tommonen kallis ja hyvä känny, koska oon aika hyvä hajottamaan noita... Toisena lahjana tosta mun hyvästä todistuksesta äiti varas meille kahdelle matkan Milanoon! Tiedossa on 9.7-12.7 armotonta shoppailua, aurinkoa, hyvää ruokaa ja valokuvailua. Ootan tota matkaa innolla :) Tänään syötiin ihana fondue -illalinen ja nyt iloisena, maha täynnä, katellaan futista kultin kanssa. Huomenna aikainen herätys, koska käydään katsomasta meidän kenties tulevaa asuntoa Seinäjoella :)


9lk todistus

Päättötodistus, lukuaineiden ka 9.83

luokanvalvoja oli jakanu tälläsetkin




Mun rakkaus <3




Kisses, Silja

31 kommenttia:

  1. Galagy s3??? Eikö oo iha galaxy :Ddddd

    VastaaPoista
  2. Kermaperse...huhhuh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, mun vanhemmat vaan on ylpeitä mun koulumenestyksestä :))

      Poista
  3. murrmurr vituttaako? ja voi vittu jostain typosta pitää noin saatanasti keuhkota ni voi vittu mee ny nukkuu jo ::D

    VastaaPoista
  4. XDDsiistei puolusteluvinkkei , kaikki tutisee nyt varmaa ?! ziiz pari vittua ja saatanaa iiih

    VastaaPoista
  5. Siis vähäks ihkuu ku tuut tänne itkee XD kaikkii kiinnostaa sun mielipiteet niinku vitustiih XD kaiken susta kertoo se, että tuut tänne nimettömänä huutelee XD tiesiks et se on aika säälittävää niinks? XD

    VastaaPoista
  6. Silja laittaa poikansa puolustaa ku ei sen omat anonyymi pyolustuskommentit enää tehoo :') aika koskettavaa täytyy sanoo !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mistä te ihan oikeesti näitä juttujanne keksitte?! Mä en todellakaan oo kertaakaan kommentoinu mun blogia muulla kuin tällä mun omalla nimellä, ja kerran nimimerkillä 'silja' kun iPad ei toiminut.. Kun mun blogiin tulee niin paljon vittuilu kommentteja, niin miksei tulisi myös pari puolustavaa? Ja en "laittanut" Taavia kommentoimaan näitä, en oo edes ollut kotona tänään. Mikä teitä ihmisiä ihan oikeasti vaivaa, miettikää ennen kuin sanotte!

      Poista
  7. Arvasin että tästäki joku tissiposki alkaa itkemää ku omalla nimelläni rupeen tänne kirjottelee :Dddd mä oon anonyyminä kirjotellu tänne niitä puollustuksia. Ja silja ei oo ees puhunu näistä mitää. Ite oon tullu lukee näitä ja nähny mitä paskaa tänne kirjotellaa.. Jos esim sulla elis edes yhtää munaa ni tulisit omalla nimellä pistämää kriitiikkiä tänne. mutta ei :)

    VastaaPoista
  8. aika outoa ku ylioppilaat leikkii teinejä :D luulis että neki ois jo jonkuverra kasvanu, mutta ei:))))))) ja miks täälä ylipäätää pidetää mahdollisuus kommentoida anonyymillä jos tullaan jälkeenpäi huutelee?:Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mun mielestä se on tyhmää estää blogia koskevat 'negatiiviset' kommentit, ja haluan että kaikilla on oikeus kommentoida, vaikka ne ei aina kivoja olisikaan. Ja saanhan itseäni puolustaa ja korjata epätodet väittämät...

      Poista
  9. Aika huono argumentti :( oisin odottanu ees vähäsen parempaa vittuilua takasi :D mut ei siinä! Hauskaa kesälomaa vaan sullekki :Dddd

    VastaaPoista
  10. oot tosi kaunis ja tee joskus postaus ihonhoidostasi!! mut hei oikeesti: tissiposki? huomaa että ihmiset ottaa vähä liikaa itsevarmuuttansa lauluista.. muka jvg :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Ja sitä on pyydetty aiemminkin, täytyypä siis tehdä kun on aikaa :)

      Poista
  11. Mistä veikkaat jvgn ottaneen tissiposki - sanonnan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taavi lopetas jo :D Nolaat vaan itteäs ja mut.

      Poista
  12. oletko kenties tehnyt kovan työn koulusi eteen, kun sulla on noin paljon kymppejä, sä tuut varmasti menestymään paljon sun elämässäs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mä teen aina läksyt, oon asialla tunneilla ja teen kunnolla kaikki projektit, mutta kokeisiin en lue paljoa :D En vaan jaksa :-) Kiitos kannustuksesta, sitä toivon itsekin!

      Poista
  13. Söpöä kun poikaystävä tollai puolustaa :))
    nimimerkil 4ever alone :D

    VastaaPoista
  14. oothan sä aika kermaperse ja lellitty,mut ei se väärin oo et porukat haluaa käyttää suhun rahansa ! :) varo vaan,ettei nouse kusipäähän !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä ollut vittuilu vaan vinkki :)

      Poista
    2. Jep, ymmärsin! :) Ja mut on kyllä kasvatettukin niin, että jos ikinä alan minkään sellasen, mitä niiltä saan, takia kusipäiseks tai ylimieliseksi tai alan jotenkin kuvitella että oon muita parempi, niin en sitten saa enää mitään :D Ja en (onneksi) mielestäni olekaan sen tapainen :)

      Poista
  15. Hieno todistus!!! Mutta aina ihmetyttää kun käyttös on muuta kuin 10...
    Miksi? Ihmisen joka todistuksen mukaan on noin fiksu, pitäisi ennen kaikkea osata käyttäytyä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä osaan toki käyttäytyä tunneilla, oon asialla ja aktiivinen. Mutta sitten kun meillä on ollu näitä luokanvalvojan vartteja yms. Niin mä en oikeen tuu toimeen sen mun LV:n kanssa, ekä se oikein tykkää musta :D

      Poista
  16. Kun sä muutat seinäjoelle? niin voitko kuitenki sanoo ylpeenä olevas Lapualainen?? ;oo oon aina miettiny et jos muuttaa niin sanooko sen silti ylpeenä mist on tullu ja syntyny ;DD Wautsi en oo tienny et oot noin hyvä koulussa, siis sen oon tienny et oot fiksu likka mut et oikeen tollee ;o wautsi se on hieno ominaisuus ja silja lupaathan pysyä maanpinnalla!!!! Oot aivan ihana mut se et saat paljon kaikkee kallista vanhemmiltas ei tulis tekee susta ikinä kermapersettä <3 :D btw rakastan sun mopoautoo jos se nyt on sellanen minin näkönen ja punanen ;) anteeksi kommentin sekavuus oon vaan tällänen vähä sekava hömppä ja ku innostun kirjottaa nii tulos on tässä.... Jatka vaan ahkerasti blogin parissa, jos ei muuta sulla on ainakin yks lukia olit sitte millanen tahansa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! :) Mutta siis en todellakaan voi olla ylpeä siitä että oon Lapualainen :DD Oon jo pitkään sanonu ku joku kysyy et mist päi oot ni et Seinäjoelta :D Eihän se oikein oo, mutta mä en hirveesti koe olevani Lapualainen, niin tyhmältä ku se kuulostaakin.. Mut joo koulu on mulle yks tärkeimpiä juttuja, ja tosta kermaperse jutusta, ni toivon kans sitä itekki sillä vihaan ihmisiä jotka asettaa itsensä muiden yläpuolelle ja on ylimielisiä :)

      Poista
    2. Voi ihana huomata etet oo sellanen ihminen ku jotkut luulee! :) oot niin ihanan aito ja sen takia vaan kyselin tota, ku ite asun seinäjoella ja täälä jotkut ihmiset vaa puhuu susta et oisit kauhee kermaperse yms... ;/ sanoin jo sillon että musta sä vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä, mut nyt voin sanoo et SÄ OOT TOSI FIKSU,IHANA,HUOMAAVAINEN IHMINEN ETKÄ TODELLAKAA OO MIKÄÄN KERMAPERSE :) oih ihanaaa tää vahvisti kyllä toosi paljon sitä et sun blogis on ja tulee olemaan mun lempi blogi ;)

      Poista
    3. Voi apua kiitos!! :) Ihanin kommentti mitä oon saanu :D Mut kiitos et oot puolustanu mua ja kiitos kehuista, ite en mielestäni oo mikään 'kermaperse' vaikka jotain juttuja saankin :D Tai mikään ylimielinen tai sellanen :) Mutta kiitos vielä kommentistasi!

      Poista