keskiviikko 30. toukokuuta 2012

It's gotta be the best love song she ever heard in her life

Mulla alkoi torstaina TET eli työelämään tutustuminen. Mä olin tutustumassa mun toivottavasti tulevaan ammattiin, eli ortopedin työhön. Kiersin siis äitin mukana, kun se myy niitä laitteita yms. millä leikkauksia tehdään. Torstaina käytiin Ähtärissä, perjantaina Vaasassa ja maanantaina Seinäjoella. Oli kyllä tosi mielenkiintoista! Toi oli jo mun neljäs kerta samassa TET-paikassa, joten alkaa pikku hiljaa toi ortopedin ammatti avautumaan. Tuon TET:in välissä oli viikonloppu, jonka vietin Taavin luona, ja olin sielä vielä tiistaihin asti. Ei tehty kummempia; kateltiin leffoja ja telkkua, lenkkeiltiin ja otettiin rennosti.

Tänään päätin tehdä itselleni ihanan ja rentouttavan pedikyyrin. Pitkä jalkakylpy, kuorinta, kynsien leikkaus ja viilaus, sekä kirkas kynsilakka. Siinä se! Siinä kolmen maissa mun hyvä ystävä, Kata, tuli meille. Tehtiin yhdessä herkullisia tortilloja ja jälkkäriksi tuoreita marjoja. Sitten siivoiltiin mun vaatehuone ja päästiin pitkästä aikaa puhumaan oikein kunnolla kahdestaan! Oli kyllä ihanaa nähdä Kataa, kun ei olla hetkeen nähty. Vähän kuuden jälkeen mulla alkoi kynsi- ja ripsihuollot, ja täytyy kyllä sanoa, että tuli hienoimmat kynnet ikinä! Noi alla olevat kuvat ei oikein anna oikeutta näille, ja nää on tosi paljon blingimmät ja tajunnanräjäyttävämmät (heh) livenä! :D

Lähdössä maanantaina TET:iin

Työ-asu



Ostin Vaasasta tämmösen Tangle Teezer -harjan, joka on ihan huippu! Suosittelen :)

Tälläseltä näyttin mun jalkahoito

lopputulos! Ihanan pehmeät ja kauniit jalat :) 







Kisses, Silja

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitos! :D Rakastan noita ihan sikana <3 Mut noi kuvat ei todellakaan kerro, kuinka hienot nää livenä on ;D

      Poista
  2. Missä sä käyt laittaa noi sun ripset ja kynnet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä käy yks Eevamaria niminen ihana nainen tekemässä mulle ja äidille ripset ja kynnet 3 viikon välein :) Se oli ennen töissä Seinäjoella Day spassa, mutta sitten se tavallaan vaihto alaa, mutta käy vielä muutamien ihmisten kotona tekemäs :D

      Poista
    2. noi kynnet on niin unlemat ! <3 tosi upeet !!

      Poista