torstai 24. toukokuuta 2012

But it don’t make a difference if you cryin’ in the rain

Mulle on näköjään tullut oikeen tavaksi kirjottaa kaikista taphatumista melkein viikon myöhässä?! Mutta parempi silti myöhään kuin ei milloinkaan, eikös? :)

Alotellaan viime keskiviikosta. Koulussa oli rehtorin läksiäisjuhlat, joten päästiin pois jo yhdeltä. Mä menin suoraan koulusta pakkailemaa tavaroita viideksi päiväksi, sillä meillä oli keskiviikosta sunnuntaihin asti "lomaa". Just kun olin saanu kaikki valmiiksi ja ajanu jo hetken matkaa kohti Seinäjokea, aloin ihmetellä kummallista tuoksua mun mautossa. Kattoin mun laukkuun, ja siellä oli yks tölkki menny hajalle, ja kamera, kännykkä, kukkaro, meikkipussi yms. ihan märkinä! Eikun takasin kotiin ja äkkiä pesemään laukkua ja kuivaamaan sen sisältöä. Lopulta sain kaiken kuntoon, vaihdoin laukun ja pääsin viimeinkin sinne Seinäjoelle. Illalla oli Seinäkuun yö -niminen tapahtuma, ja mentiin fiilistelemään keskuspuistoon. Näin huikeen paljon tuttuja ja kavereita ja mulla oli tosi hauskaa! Joskus yhden maissa sitten lähettiin takasin Taaville, kun alkoi satamaan. Torstai, perjantai ja lauantai meni suurimmaks osaks kattoen lätkää, syöden ja lanittaen :D Oli ihanan rentoa kun oli tommonen pidennetty viikonloppu ni sai rauhassa tehä kaikkea, kun oli niin monta päivää aikaa rentoutua.


Seinäkuun yö -asu (C) Hovikuvaaja Hore


Ja näihin kesäsiin tunnelmiin!



Kisses, Silja

2 kommenttia:

  1. toi on hirmuisen kivan mallinen tuo alimmainen mekko! c: onksitä mustana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itekkin tykkään! :) En tiiä ku toi oli ainut kappale minkä löysin, ja se oli aletangolta :D

      Poista