torstai 26. huhtikuuta 2012

You blocked me on Facebook And now you're going to die

Ihanaa kun on alkanu kelit lämpenemään! :) Eikä kouluakaan oo enään paljoa jäljellä! Lähettiin tänään käymään äitin kans Seinäjoella, kun mulla loppu koulu tuntia aikasemmin, kuin olis pitäny. Mukaan tarttu alusvaatteita, hampaidenvalkaisu 'kynä' ja hammastahna mulle ja Taaville kummallekkin ja mun pukeutumispäivä-asu, jota tuunaan vielä, ja ostan vielä monenlaisia asusteita siihen. Tilattiin myös mulle kanavakortti. Se sisältää Canal+:ssan, jolla saan kattella MM-lätkää Mertarannan selostuksella vaikka 24/7 jos huvittaa (!) ja Disney Channelin, joka on yks parhaimmista kanavista mun mielestä :-) Huomenna lähetään tyttöjen kans kohti Vaasaa tekemään vähän vappu-ostoksia, ja muutenkin hengailemaan ja shoppailemaan! Muuten mun koko tuleva viikonloppu ja vappu on aivan auki, enkä oo vielä varma, vietänkö sen Lapualla kavereiden kanssa, vai Seinäjoella poikkiksen ja muiden kans. Millasia vappusuunnitelmia teillä on? :)



Vappukynnet :)





Kisses, Silja

2 kommenttia: