sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

I come to you in pieces So you can make me whole

Ollu niin ihana viikonloppu! Perjantaina oli Jasminin 16-vuotis syndet, ja oli taas niin hauskaa! Vaikka iltaan mahtukin monenmoista, niin kokonaisuutena oli tosi huippua :) Lauantaina nukuin Jasminilla loppujen lopuksi yli kahteen ja tultiin vielä hetkeksi meille. Loppu lauantai ja tää sunnuntai on menny totaalisessa rentoutumisessa. En oo noussu sängystä muutakun sillon, kun on ollu pakko :DD Tullu katottua pari leffaa, oltua liikaa koneella ja kateltua paljon sarjoja.

Tänään tein oikein yleishuollon mun blogille! Muokkasin noita vanhojen postauksien kuvia suuremmiksi, ja muuttelin joidenkin kuvien asettelua, mutta tekstejä en muutellut mitenkään. Olis kyllä ollu aivan hyvä juttu ettii kaikki mun kirjotusvirheet, mutta en jaksanu :D Samalla tajusin, että tää blogi on oikeestaan mun elämän ensimmäinen päiväkirja, vaikken tänne joka päivä kirjottelekkaan. Oon monesti miettiny, kui mua harmittaa kun en ikinä oo jaksanu kirjottaa päiväkirjaa, kun niitä olis nyt niin kiva lueskella. Toivottavasti jaksan pitää tätä blogia monta vuotta, niin sitten muutaman vuoden päästä on ihana palata katsomaan mitä on tullut tehtyä.

Toinen juttu mitä oon monesti miettiny; miettikää miten siistiä ja ihanaa olis semmone dvd tai joku muu tämmönen, johon tallentuis sun koko elämä, ja sitä sais aina kattoa kun haluaa muistella jotain ihanaa hetkeä, tai tarkistaa miten joku asia tulikaan sanottua tai tehtyä. Ja olis hauskaa tietää miltä on muiden silmissä näyttänyt kaikissa tilanteissa!

Innostuin kokkailee :) Tein myös eilen mutakakkua! 

Minu Julli <3

Niina <3


Sitten lupasin esitellä nää mun Kööpenhaminan ostokset:

Converse 60e (-50%, alk. 120e) 

Levi's 134e


Joku random merkki 67e

Hard Rock cafe 29e

Newyorker 9,95e

Joku random liike 26,90e

Newyorker 19,95e


P.S Mulla on tulossa alle kolmen viikon sisään 12 koetta, joten postaustaukoja saattaa tulla!



Kisses, Silja

11 kommenttia:

  1. ihana toi vika paita newyorkerista ! :> Newyorker on muuteki tosi kiva kauppa, harmi ku sitä ei oo suomessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeesti aivan huippu! :D Etenkin ne alusvaatteet :-) Ja sais kyl tulla Suomeen ;)

      Poista
  2. hehee nice kuva ;) nii ja kivat noi converset !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sä vaa syöt jotai ;-) Kiitos, noi on kyl kivat!

      Poista
  3. En olekkaan kommentoinut tänne aiemmin, mutta kaipailisin kirppislöytöjäsi ?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tulossa on! :) Varmaankin seuraavassa, tai sitä seuraavassa :)

      Poista
  4. tahdon olla kuin lautasellinen parsaa jonka päälle kaadetaan voisulaa

    VastaaPoista
  5. vietkö ikinämitään vaattetasi kirpparille jos viet niin minne ?!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun hyvä kaveri on mua 2 vuotta nuorempi ja just saman kokonen, että sille oon antanu jo monta vuotta kaikki, mitä en enää käytä :)

      Poista