sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Find out who is really there for me

Nyt tulee sitten taas pitempi postaus kun kirjottelen koko viikosta! : )

Alkuviikko meni lepposasti, kun kulta oli meillä melkeen koko viikon, kun sillä ei enää koulua oo ja saatiin olla aivan kahestaan, kun mun vanhemmat oli levillä. Hain myös mun Jeans.fi:n paketin, joka sisälsi meikkisivellinsetin ja tollaset oloasuhousut. Molemmat aivan ihania! Valmistausuin myös vähän taloustietokilpailuun, joka oli torstaina, ja meni melko hyvin! Perjantaina lähettiinkin kullan kans heti ajelemaan kohti Holiday club Saimaata! Vaikka matka kestikin 6 tuntia + pysähdykset, niin oli sen arvosta! Kiva hotelli, ihana hotellihuone, viihtyisä kylpylä, maittavaa ruokaa, ja rakkain matkaseura <3 Käytiin myös hohtokeilaamassa! Lauantai iltana käytiin syömässä älyttömän ihanassa ravintolassa, Le Biffissä. Se oli semmonen vähän hienompi ravintola, ja ruoka oli taivaallista! Hauskaa oli kun ne luuli mua täysikäseksi, ja lipittelin sielä sitten alkuviinin, valkoviinin ja vielä jälkiruokaviininkin :D Reissu meni kaikin puolin oikein mukavasti, ja tänään oli sitten taas pitkä ajomatka takaisin. Mun teksti saattaa olla tosiaan sen mukasta, sillä väsy meinaa jo painaa päälle!

Viime viikon asua











Taavi voitti mut selkeesti :D




Kisses, Silja

27 kommenttia:

  1. mul on noi samat "lökärit" ! ;) kannattaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään noista ylipaljon! Ihanat päällä ja kivan näkösetki :)

      Poista
  2. susta puhutaa aika kaukanaki et sul ois silikonit :D onks totta:DDD? kuulin tos baaris vaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä oon samaa kuullu :D Ja ei t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n ole totta! Mutta mihis asti on juoru kierinyt? :-)

      Poista
  3. mäki oon kuullu tosta silikoni jutusta....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ja voin vähä kertoa pohjaa, että toi juttu alko kiertää kun olin 8 luokan hiihtolomalla Bahamalla, ja alettiin puhua että otin sielä silikonit (haloo, olin 14v!!), ja toi juttu sitten jotenkin paisu, vaikka siis täyttä juorua ja valetta oli :D

      Poista
  4. Joo on muute vitusti liikaa totta :Ddddd mikä vittu teitä lapualaisia oikee vaivaa? Vieläki tuota samaa paskaa te jaksatte jauhaa. Hommakkaa ny vittu jo se elämä vitun böndet :Dddddd t. Brändon

    VastaaPoista
  5. Samaa mieltä ylemmän kanssa. Lapuallahan tunnetusti asuu suomen kusipäisimmät ihmiset. T. Stadista oleva

    VastaaPoista
  6. no jos jonkun mielestä 16vuotiaalla on silikoonit nii jo pitää olla pääs vikaa! mut sehän on todistettu juttu että ne jotka puhuu tollasta on vain kateellisia :)

    VastaaPoista
  7. Oon samaa mieltä ylemmän kanssa! Silja älä yhtään välitä tuollaisista kateellisista kommenteista! Mielestäni olet aivan upea!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ! :) Ja oon niin tottunu musta kiertäviin juoruihin, etenkin tohon naurettavaan silikonitarinaan, että olen oppinut jo ohittamaan ne :-D

      Poista
  8. ja nää anonyymi vastaukset on silja varmaa sun tekemiä :D:

    VastaaPoista
  9. ja nää anonyymi vastaukset on varmaan kateellisten lapualaisten tekemiä xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon lapualainen ja voin sanoa että oon kaikkea muuta ku kateelline :D

      Poista
    2. No mahdollista sekin :D Ja oikeesti, kaikki te jotka ootte niin valmiita valittamaan jostakin, niin koittakaa ny edes sen verran olla aikuismaisia, että älkää pistelkö näitä kommentteja Anonyyminä :) Melkoisen säälittävää..

      Poista
  10. aivan ihana tää sun blogi kaunotar :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. jesus mitä sotaa täälä käydää xD

    VastaaPoista
  13. Mikä on sun täydellisen ihon salaisuus? :}

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)! Mun iho ei kylläkään ole täydellinen, mutta panostan hyviin ihonhoitotuotteisiin ja meikkeihin ja käytän niihin rahaakin melko paljon :)

      Poista
  14. onks noi meikkisiveltimet hyviä ? ja kiva blogi sulla!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :D Ja noi on oikeesti yllättävän hyviä! Suosittelen kyllä kattomaan tuolta Jeans.fi -sivuilta, siellä on noita paljon erilaisia :)

      Poista
  15. Tuo meikkisivellin laukku on aivan kadehtittavan ihana ! :)

    VastaaPoista
  16. Toi on oikeesti tosi hyvä! :) Ei menny todellakaan rahat hukkaan, vaikka toisaalta melko hintava olikin :)

    VastaaPoista