perjantai 23. maaliskuuta 2012

Mulla on 0nni ja se kirjotetaan nollalla. Kaikki hyvin, mutta paremminkin vois olla.

Aaaah se mun tilaama mekko tuli ja se on TÄYDELLINEN! En malta odottaa et pääsen pitämää sitä päällä <3  Ja mulla on just siihen sopivat kengät, jotka oli mulla mun rippijulissa. Se on just hyvän mallinen, ja vielä paremman värinen kuin siinä kuvassa! Mutta en pistä siitä kuvaa, saatte odotella tonne päättäri/yo-juhliin asti ;)

Äiti käväs Helsingissä, ja näki sielä mun kummitätiä, joka oli teettäny mulle kuvan musta ja Nellistä mun rippijuhlissa, ja se kuva on mun tyylisissä kehyksissäkin! Samalla äiti haki mulle MPH-fashionilta lahjakortin, kun mulle oli tullu niiltä sähköpostia, että jos hakee tilaamansa kanta-asiakas kortin suoraan sieltä, saa 20e lahjakortin! Se on siis merkkivaatteiden outlet-myymälä, josta mä bongailen erityisesti GUESS:in vaatteita. Oon tällä viikolla innostunu tekemään aamusin tuoretta appelsiinimehua, ja oi että se on niin ihanaa! Tänään Aittoniemet on tulossa meille, ja varmasti hyvä viikonloppu tulossa!



Miten tää kuva ny tälläseks meni? :D anteeks, en jaksa vaihtaa




Kisses, Silja





4 kommenttia:

  1. löysin sun blogin hevostalli.netisä ja tykästyin heti :) Oot nätti ja teillä on upee koti:D!

    VastaaPoista
  2. Ai onko siellä keskustelua blogeista, vai mitä kautta? :) Kiitos tosi paljon Tiia, liity vaan lukijaksi, jos kiinnostuit! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot tosi ihana !! <3 Pidän susta tosi paljon,vaikutat tosi ihanalta tytöltä..toivottavasti voitais tutustua joskus :)

      Poista
    2. Kiitos mukavasta kommentista Anonyymi! :) Varmastikkin voitaisiin, jos edes tietäisin, kuka olet :) Voit pyytää vaikka kaveriksi facebookissa, ja tulla juttelemaan!

      Poista