tiistai 20. maaliskuuta 2012

Here's my number, so call me maybe

Anteeks taas tästä pitkästä kirjotustauosta! En oo kerinny kuvailla, eikä oo ollu hirmusen paljoa kerrottavaa, niin kirjotan nyt sitten koko viikosta. Eli viime maanantaina alko mu niin kauan odottama harrastus, tankotanssi! Kävin eilen siellä toista kertaa ja tykkään siitä toosi paljon! Tiistaina käytiin koulun kemiantyökurssin kanssa Olkiluodon ydinvoimalaitoksilla, ja oli kyllä tosi mielenkiintonen reissu. Ja oli meillä toki hauskaakin, vaikka bussissa pitikin istua aika kauan. Keskiviikkona oli taas kynsi- ja ripsihuollot, ja vaihdoin mun kynsien tyyliä kyllä aivan kokonaan. Musta-kultaiset stiletit vaihtu glitteri-vaaleanpunaisiin talttapäisiin. Perjantaina lähin sitten mun kaverin äidin kyydillä Alajärvelle viettään fifteenmiittiä! Ja vielä tarkennukseksi, jos joku ei tiedä, niin fifteen on kuin ripari, mutta helluntaiseurakunnan järjestämä, ja itse olin sekä tavallisella riparilla, että fifteenillä. Oli ihan sairaan kivaa nähä kaikkia kavereita ja viettää aikaa yhes. Me pelailtiin lauta pelejä ja korttia, oltiin koneella, kuunneltiin musiikkia, juteltiin, saunottiin, laitettiin (ja syötiin) paljon ruokaa ja kaikkea muuta mukavaa! Mulla ei ikävä kyllä oo sieltä kun yks vahingossa otettu kuva, koska mulla oli niin hauskaa että unohin ottaa kuvia :) Eilinen meni siellä tankotanssissa, ja tänään ollaan suunniteltu Iidan ja Juulin kanssa, että mennään joko leffaan kattomaan se kohta 18-elokuva tai seuraamaan Kobrien koripallopeliä. Sain myös mun ekan toivepostauksen, joka liittyy mun kenkiin. Hauskaa! Teen sen heti, kun muutamat mun kengät tulee suutarilta. Lisää toivepostauksia saa myös laittaa tulemaan!


Eli tää on se ainut kuva tuolta Alajärveltä :D

Kävin tänään vähän shoppailees, kuvasta saa päätellä mikä on tän viikon hommana!

Tein itelleni tänään mansikka-vuohenjuusto salaattia. NAM! siihen sisältyy salaattia,kurkkua,salottisipulia,mansikoita,vuohenjuustoa,pähkinöitä ja balsamikastiketta



Kisses, Silja

5 kommenttia:

  1. moikka ! kiva banneri ja blogi:)
    kysyisin myös tuosta tankotanssista (oletettavasti ei millään lailla liity ''strippaukseen'') että mitä sielä tehdään jne, voisit tehdä siitä postauksen että mitä laitat sinne päälle ja millaiset tilat sielä on jne:)
    kivaa kevättä!

    VastaaPoista
  2. kiva tää sun blogi! :) olis mukavaa jos tekisit jonku sun huonepostauksen tai susta joku postaus! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, kiitos tosi paljon kommentistasi! :) Ja tosiaankin, tankotanssi ei ole strippausta. Se on tanssi- ja liikuntamuoto, jossa käytetään lattiasta kattoon ulottuvaa tankoa. Liikuntamuotona laji kehittää erityisesti voimaa, notkeutta ja koordinaatiota. Olen käynyt alkeiskurssilla nyt vasta 2 kertaa, joten teen postausta sitten, kun olen tutustunut lajiin paremmin :) Sinullekin hyvää kevättä!

    Anonyymi, ihanaa jos pidät :) Kiitos toivepostauksesta, teen sen varmasti tässä piakkoin! :-)

    VastaaPoista
  4. noi kynnet on niin ihanat ! ♥♥


    http://inkaws.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos! :) Itekkin tykkään kun ovat erilaiset, kuin yleensä.

    VastaaPoista