tiistai 21. helmikuuta 2012

I've been around the world and I've seen 'em all

Huups, en oo nyt taas viikkoon muistanu kirjotella, noh nyt tulee sitten koko viikosta.

Eli torstaina oppilaskunnan hallitus piti bileet, ja mikäs siinä, olihan siellä iha ok. Koska Taavilla oli potkiaiset, penkkarit, abiristeilyt yms. sain kerrankin tehtyä jotai muutaki kuin Seinäjoella oleskelua. Lähin perjantaina Helsinkiin ja sieltä Vihtiin mun kavereille. Mun kavereiden äiti, Maria, on aivan uskomattoman hyvä kokki, ja viikonlopun ruokalistaan kuulu mm. blinit ja mätiä, appelssiiniankkaa, boysenmarjoja ja kuumaa kinuskia, jättikatkarapuja, kampasimpukkaa, paistettua nuudelia, maa-artisokka pyreetä, lohta ja valkoviini kastiketta. NAM sanon minä! Eilen kulti oli meillä ja söpösteltiin vaan. Tänään mulla oli ripsi- ja kynsihuollot. Tuli tosi kivat kynnet tänään! Niin, ja huomenna lähtö Thaimaahan! Huippua <3

Nää mä ostin viime viikolla, ja on ylihyviä tuotteita

kuva vähän vääristää, mutta siis kultasta, mustaa ja pantteri kuviota

bileiden asu, ja huono kuva

Mikkokin siel taustalla. Tää oli tosiaan paras kuva musta tolta illalta.



Kisses, Silja

3 kommenttia:

  1. Missä käyt huollattaas ripset?

    VastaaPoista
  2. hei ooksä 96 vai 97 ?:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, meillä käy yks nainen kotona laittamas kynnet ja ripset, kun se periaatteessa lopetti noi hommat, mutta tekee vielä joitakin kotikäyntejä :)

    Anonyymi, mä oon -96 :D

    VastaaPoista