keskiviikko 15. helmikuuta 2012

All the crazy shit I did tonight Those would be the best memories

                                               HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ 2012! (myöhässä)


Eli siis, mun piti tehdä tää sama postaus jo eilen, mutta kulta oli meillä viettämässä ystävänpäivää ja se unohtu multa sitten. Ei se mitään, tehdään tänään se, minkä olisin voinut tehdä jo eilen! 

Kun ajelin tässä yks päivä kotiin Seinäjoelta, ja kuuntelin samalla David Guettan - Memories biisiä, mä aloin ihan itkemään kun muistelin mun ja mun ystävien ylihuippuja muistoja. Me ollaan mun kavereiden kanssa koettu vaikka ja mitä, ja vielä paljon on edessä. Kuinkahan monta kertaa mekin ollaan naurettu yhessä niin paljon, että mahaan sattuu?  itketty yhessä? puhuttu mitä sattuu? biletetty ja tehty kaikkea ihan älytöntä? saatu ihan idiootteja päähänpistoja? kuunneltu jotain biisiä ja laulettu sitä samalla aivan täysillä? syöty ja herkuteltu niin paljon, että ei meinaa jaksaa kävellä? Ja kuinkakohan monta leffaakin me ollaan katotty yhessä? Tai montakohan kilometriä me ollaan pyöräilty yhes? :D

Voin sanoo, että noita kaikkia ollaan tehty ainakin 100 kertaa! :D Mulla on ihan sairaan ihanat ystävät ja me ollaan koettu niin paljon ikimuistosii hetkii. Tässä heittämällä tulee mieleen kaikki tyttöjen illat meillä ja muualla, Nellyn synttärit Kolulla, kaikki ulkomaan reissut, ihme hauhaukset Seinäjoella, keikat, kun mentiin minibussilla Tampereelle, mun, Ellin ja Sofian extempore mökkireissu, mietaa, tansku, kuntopiste, kaikki kotibileet, meidän jätkäbongailut, TEAM -jutut, Kurkimäen reissut, kaikki shoppailu reissut, ja kaikki muut meidän ylihullut, parhaat ja ihanat jutut! 

Oon onnellinen, että mulla on näin ihania ystäviä <3 

Tein pari kuvakollaasia vuosien varrelta, älkää suuttuko tytöt, nää kuvat on vanhoja ;D 







Ja tää biisi viel:

                                         



Kisses, Silja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti