keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Wait for your call 'cause your love is wicked

Eilen tuli sitten istuttua autossa 650 kilometriä! En menny kouluu ollenkaan eilen, kun lähin jo aamusta ajamaan mun mautoa huoltoon Seinäjoelle, mistä äiti sit nappas mut kyytiin ja lähettii ajamaan Tampereelle. Tampereella eka mentiin syömään. Käytiin Näsinneulassa, mikä on muuten mun lempiravintola! Sieltä sitten kauheella kiireellä lääkäriin, meinattiin nimittäin taas myöhästyä. No, poliklinikan ajat oli 45 minuuttia myöhäs ja odoteltii siinä katellen telkusta Amazing Racea... Meinattiin vielä lääkärin jälkeen kierrellä vähän kirppiksiä, mutta aateltiin lähtee mun serkulle, jolla oli eilen synttärit. Ajettiin suoraan kotiin ja napattiin iskä kyytiin kotoa ja jatkettiin Kokkolaan. Sielä sitten syötiin kaikkea hyvää ja oleskeltiin. Tultiin vasta joskus kahentoista mais kotiin ja en ees jaksanu tehä läksyjä, kun niitä oli ni paljo ku en ollu koulus... Mutta tooosi kiva päivä eilen kummiskin oli :)

Niin, ja siivosinhan mä mun vaatehuoneenkin toissapäivänä! Vaikka eka tunti menikin vaatekasan päällä nukkumiseen, ni valmista tuli. Kuva siististä vaatehuoneesta:

Oon aika hyvin saanu vähennettyä näitä mun vaatteita! 

Tällästä näkymää oli koko matkan melkeimpä

Siel syötiin! 

Alkupala: maa-artisokka keitto

Sitten täs välis oli ihana blini ja mätiä, smetanaa, sipulia ja tilliä, mutta unohin ottaa kuvan ku oli nii kiire syödä sitä herkkua :D

Pääruoka: poron sisäfilettä ja punajuurikastiketta ja kaikkia lisäkkeitä :D

Jälkiruoka: suklaakakku, vadelmasorbetti, vaniljacremeä ja tommosta mansikkahyytelöä

Maisemaa näsinneulasta


Kisses, Silja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti