keskiviikko 11. tammikuuta 2012

This is taking chances, this is almost touching, what the beauty is

Soriiii en oo kirjotellu taas hetkee :D Mut eipä oo ollu oikee mitää mistä kirjotella, ku oon vaan käyny koulua ja ottanu rennosti viikoloppusi :) Mut mäpä oon taas kuukauden tauon jälkeen alottanu liikunnan ! wouu :D

Mä aloin tänään miettimään että kuinka paljon aikaa ja rahaa mä käytänkään mun ulkonäköön ja pinnallisiin asioihin. Totesin että aivan liikaa ja silti aivan liian vähän. Kummallinen vastaus, mutta totta kuitenkin. Siitä sitten päätin että tänään teen kauneuspostauksen, eli kirjottelen ja kuvailen kaikista tuotteista joita käytän kaunistautumiseen!

Ensiks kuitenki mun uudet kynnet, oon jo kauan suunnitellu punasia, ja nyt mä sen tein!


Noni, ja tästä alkaa mun virallinen kauneuspostaus:

meikit
Labellon milk&honey huulirasva
Extremelashes ripsari joka on tarkotettu ripsienpidennyksille
Maybellinen perus-huulikiilto
Cliniquen almost powder-puuteri, paras ja vakkarituote!
Maybellinen valokynä
Lumenen hohtoa tuova pohjustusvoide
Lumenen Double stay-meikkivoide, parasta meikkivoidetta, mitä oon omistanu ja niin halpa!
luomivärisetti (merkistä ei hajuakaan)
Diorin lip maximizer-huulikiilto
Cliniquen huulipuna, niiiin ihana!
Cliniquen kulmakynä
Maxfactorin aurinkopuuteri
Body shopin aurinkopuuterihuisku


hiustenhoitotuotteet
Bed Headin  volyymi- shampoo ja hoitoaine
Wellan kiiltovoide
Nivean perus-lakka
4 reasonsin hiuspuuteri
4 reasonsin hiuksiinjätettävä hoitoaine
Wellan hoitovoide
Sebastianin hiuksiinjätettävä hoitoaine&lämpösuoja
Sebastianin volyymisuihke

muut tuotteet
Cliniquen paksu naamarasva
Body shopin DUO-vartalorasva
Bodyshopin vesimeloni-vartalovoide
Cliniquen kasvovesi
Garnierin perus-vartalovoide
Cliniquen naamanpesuaine
rfsu:n aftersheivit
Biothermin dödö
Biothermin aquasource-asva (aivan huippu!) 

lopuksi vähän hajuvesiä, niitä en jaksa luetella :p

Tästä huomas varmaankin aika hyvin mun lempi tuotemerkit! Etenkin Cliniquen tuotteita mulla on aina ollut tosi paljon, ja tykkään niistä kovasti :) Suosittelen lämpimästi! 


Kisses, Silja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti