lauantai 21. tammikuuta 2012

Sun vieressä on lämmin kun ulkona on kylmä

Eilen oli ihan huippu päivä! Sain toosi hyvän todistuksen ja kävin näyttääs sitä paapalle. Sillä on sellanen tapa, et se antaa kaikille lapsenlapsille 20 euroa todistuksen "hyvästä yrityksesta" ja sitten 10 euroa jokasesta kympistä, eli mulle napsahti 90 euoroa ;) Ihana paappa mulla! Sitten äiti varas mulle ja kullalle pöydän Almasta, ja saatiin syödä mitä haluttiin. Mä söin alkupalaks vuohenjuustosalaatin jossa oli myös marinoituja sieniä ja päärynää, pääruuaksi savuporolla täytettyä siikaa, puikulaperunoita ja kanttarellikastiketta ja jälkiruuaks suklaavalikoima ja kahvi, NAM! Mun piti kirjotella tää postaus jo eilen, mutta tietty mä nukahin kun pelailtiin kullan kans :D

 Jos joku ihmettelee tota seiskaa, niin se on sellanen matematiikan valinnainen erikoiskurssi, jossa me käydään lukion pitkää matikkaa, ja tosta kurssista ei saanu kukaan hyvia numeroita
             

kultsi laittamas hiuksia söpösti

illan asua 
                                           
Kun käytiin näyttämässä mun todistusta paapalle, saatiin glögiä ja suolakeksejä







Kisses, Silja




                                                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti