perjantai 13. tammikuuta 2012

Show Me U Love Me

Tänään oltiin tutustumas Lapuan lukioon... Tää vierailu kyllä vahvisti niin 100%:sesti sen että meen todellakin Seinäjoen lukioon. Hyi ku ees mietin et joutusin tuola opiskelee.. Huhhuh. Ja eilen päätettiin et me muutetaan kokonaan Seinäjoelle kesällä, eli ei siis vaan hommata vuokrakämppää, vaan myydään tää Lapuan asunto. Onhan se vähän haikeeta ku ollaan ni hetken tos asuttu ja se on meidän unelmatalo, kun ollaan ite saatu päättää kokonaan millane siitä tulee, ja todennäkösesti mistää talosta mitä on tarjolla, ei löydy ton kokosta makkaria, mikä mun huone on, mutta kyllä se siitä! Oon kuitenki superilone et muutetaan sinne kokonaan, siis jos saadaa koti myytyä.

Tänään tuli myös mun Nelly.comin paketti ja kävin ostamas H&M:ltä kivat housut, joita oon jo kattellu hetken. Noi Nelly.comin ostot oli vähän heräteostoksia, kun oli niin halpoja.

Ekaks vähän tän päivän asua:



29.90e

hopeiset haaremihousut 15,50e
pinkki mekko 5,95e

Molemmat näyttävät oudoille kuvassa :o



Kisses, Silja





4 kommenttia:

  1. Toi sun banneri kuva on ihana ! :DD

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! :) Joo mä sitä ahertelin jonku aikaa, ja aijon vielä muokatakkin sitä, kunhan saan aikaseks!

    VastaaPoista
  3. Mikä siellä Lapuan lukiossa oli sitten niin kamalaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun mielestä se oli pieni ja nii huonos kunnos :D Ja siis pääasia on se et Seinäjoella se "systeemi" on parempi, kun pitemmät tunnit, ei välkkiä yms. :) Sitten kun kaikki ne tuutorit sano et ruoka on huonoa, ja oon kuullu ihan positiivista juttua Seinäjoen lukion ruuista :) Sitten se et jos haluais opiskella latinaa se pitäis tehä sillä etäopetus jutulla, joka ei hirveesti innosta, ja muutenkin haluan tutustuu uusiin ihmisiin ja niin :D Ei nyt muita syitä mieleen tuu..

      Poista