sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Mutta mitää en oo katunu, enkä ala katumaa, ei tää oo mikää satumaa kyllä nää tiiät se

Täs tää viikonloppu taas meni! Sais olla paljon pidempi :( Noh, mut ainaki mulla oli mukava viikonloppu. Torstaina ajoin Seinäjoelle kun kultsilla oli synttärit, ja Jasmin tuli mun kyydis. Kullan paketeista paljastui proactiv-ihonhoitosarja ja kolmet jackandjonesin boxerit. Jouduin lähtemään sieltä jo joskus seiskan mais, kun perjantaina oli matikan kokeet. Perjantaina sitten koulun jälkeen lähdin taas Seinäjoelle. Meidän suunnitelma oli, että autetaan Teemua ja Sonjaa muutossa, ja sitten ajetaan Lapualle mun kavereiden mökkibileisiin ja siitä vielä Iidalle, mutta se muuttohomma oliki vähän pitempi prosessi, ja oltiin kullan luona vasta puolenyön jälkeen, eikä sitten jaksettu lähteä ajamaan Lapualle enää. Lauantaina laiteltiin loput Sonjan ja Teemun tavarat paikoilleen ja kateltiin telkkaria ja leffoja ja oleskeltiin. TV:stä alko muuten se uus sarja; Terranova, ja alan kyllä kattomaan! Vaikutti tosi hyvältä. Tänään mulla oli taas kynsi- ja ripsihuollot ja oon lueskellu loppuillan vanhoja cosmoja.

Katoin justiin, että mun blogia on katseltu pian 7000 kertaa! Siitä voi hyvin päätellä, että mun blogia lueskelee enemmän, kuin mitä mulla liittyneitä lukijoita on. Liittykää vaan rohkeesti lukijaksi, teidän ei tartte laittaa siihen omaa nimeä, eikä kuvaa, vaan vaikka esim. nimimerkki riittää!

Ostin viimeviikolla tän Garnier BB:n
Aivan loistava tuote! Tää jää kyllä vakkari tuotteeksi!

Tällä on viisi eri vaikutusta:
Tasoittaa ihon sävyä
Kostetuttaa
Häivyttää ihon pieniä virheitä
Heleyttää
Suojakerroin 15


With Canon U Can





Kisses, Silja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti