keskiviikko 25. tammikuuta 2012

I'm sorry for the things that I did not say

On tullut taas pikkanen postaustauko.. sori! Mutta eipä mitään kummempiakaan oo tapahtunu, että ei oo paljoo ollu mistä kirjotella. Tää viikon alku on ollu aivan täynnä urheilua; maanantaina puoltoista tuntia salilla, tiistaina 3 tuntia (yks tunti salilla, total bump, zumba), ja tänään taas melkein kaks tuntia salia! Huhhu. Meinaa lihakset olla vähän kipeinä.. Mut tosiaan, mä tuolla aijemmassa postauksessa kerroin, että musta tehtiin juttu Lapuan Sanomiin. Noh, se ilmesty nyt, ja se juttu on hyvä, mutta kuvassa ei oo kehumista. Mun naama näyttää oudolta?

Mutta huomenna taas Seinäjoki kutsuu, kultsilla on synttärit! En voi uskoa et toi mun pikkunen kulti on jo 19-vuotias! Mulla on sille kiva lahja, ja ostan pari juttua vielä huomenna ;) Onneks mulla on matkaseuraa, sillä Jasmin tulee mun kyydissä :)

Pistetääs pitkästä aikaa vähän arkipäivän asua:








Kisses, Silja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti