sunnuntai 11. joulukuuta 2011

In between the cover of another perfect wonder

Ah, mä niin rakastan lunta! Ja on kivaa ku sitä on tollai sopivasti <3 Toi ihana valkonen aine inspas mua tekemään tämmösen vähän talviaiheisen postauksen. Kerron samalla mun viikonlopusta; perjantaina koulun jälkeen ajelin Seinäjoelle ja sielähän taas se koko viikonloppu menikin. Perjantai oli aika tavalline ja ei mitenkää ihmeellinen, oleskeltiin vain. Lauantaina ostin mun lemppari kirjasarjan kuudennen osan (!) ja oon sitä lueskellu ihan himona. Lähettii lauantaina illemmalla ajelemaa ja kuskailemaan porukkaa ja pelailtii poikien kans pikkutunneille korttia. Nukkumaanki pääsi vasta joskus viiden mais ku oli vielä pakko lukasta vähäsen tota kirjaa ;) Täs samas postaukses esittelen vielä mun tämän talven talvivaatetuksen ja kengät. Eli toi takki on Puman, keskiseltä (99e), Nilkkurit on K-kengästä (70e, mut maksoin k-plussapisteillä), Saappaat on keskiseltä (40e! elämäni paras löytö), Huivi on myös keskiseltä (n. 20e)

Ekaks vähä perjantain lookkia talvisis tunnelmis




Ja sitten mun tämän vuoden talvivaatteet





+




Kisses, Silja


4 kommenttia: